.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نمایندگان مجلس‌امارات چقدرحقوق می‌گیرند؟

حقوق نمایندگان مجلس فدرال امارات ماهانه بالغ بر ۵۰ هزار درهم (۱۴ هزار دلار) است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا، پس از افزایش کاندیدهای انتخابات مجلس فدرال امارات و بحثهای گسترده در فضای مجازی مبنی بر حقوق کلان نمایندگان این مجلس، علی جاسم، نماینده شیخ نشین ام القیوین در مجلس فدرال امارات حقوق نمایندگان را فاش کرد.

علی جاسم در گفت‌وگو با رسانه‌های امارات اعلام کرد که حقوق نمایندگان که به سن بازنشستگی نرسیده‌اند بالغ بر ۵۰ هزار درهم ( ۱۴ هزار دلار) و حقوق نمایندگانی که به سن بازنشستگی رسیده‌اند و یا بازنشسته ادارات هستند فقط ۲۵ هزار درهم ( ۷ هزار دلار) است.

وی افزود: هم چنین نمایندگان امارات تا پایان عمر بیمه سلامت هستند و هر نماینده به محض ورود به مجلس گذرنامه دیپلماتیک می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان اماراتی در بین کشورهای عربی حوزه خلیج فارس بیشترین حقوق را می‌گیرند و پس از آنها نمایندگان بحرینی قرار دارند.

این نماینده مجلس افزود: نمایندهای مجلس بحرین ماهانه بیش از ۴۶ هزار و ۲۶۲ درهم و نمایندگان کویت ۲۶ هزار و ۵۹۴ درهم حقوق می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس از جریمه‌های راهنمایی و رانندگی عفو می‌شوند و اگر جرمی نیز مرتکب شوند پرونده آنان در دادگاه ویژه رسیدگی می‌شود.

به گزارش ایسنا، انتخابات مجلس فدرال امارات در اکتبر امسال برگزار خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.